ҳ̸Ҳ̸ҳ میرسعید معروفــ و محمدموسویــҳ̸Ҳ̸ҳ
حرفای سید

حرفای سید حتمن رو نوشته ها کیلیک کنین ببینین خیلی باحاله سه تاست

سید محمد در اتوبوس

 کلیپ دیدنی از محمد موسوی قهرمان ملی

هر روز ورزش بعد از بازی اول با صربستان

 

 

اقاااااااا برین پاییین پایین وبم ویدیو رو ببینین

موزیک ویدیو تتلو رو اسمش کیلیک کنید باتو

موزیک ویدئو امیر تتلو به نام با تو

 

!!!!!!!!!PANI!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

مهدیس
ساعت22:18---1 مرداد 1393
منم طرفدار امیر غفورم
دختر تو دختری یا پسری انخد عسک والیبالیست گذاشتی؟!!
وبت قشنگ ابجی موفق باشی
پاسخ:امیرغفورم عشقه......!..من دوست دارم پسر باشم....چه ربطی داره عاشق والیبالیم دیگه دختر پسری نداره..!


پانیذ
ساعت19:11---1 مرداد 1393
سلام خیلی خیلی از وبلاگت خوشم اومد عای بودن عکسات
پاسخ:مرسی.....!


خورشید
ساعت19:08---1 مرداد 1393
سلام
بسیار عکسهای زیبایی هستند
بابت این پیروزی خوشحالم
ممنون از دعوتت
پاسخ:مرسی.....!


♫NADIA♫
ساعت18:36---26 تير 1393
بیا حرفاشو بهم بگو دیگه
خودمم کارت دارم
کجایی نفله؟؟؟؟
پاسخ:بابا نتم قطع بود تازه وصلیدم


:::atieh:::
ساعت3:27---23 تير 1393
اوه چقدعلاه داری ب ایناخوب بودموفق شی راستی ممنون میای وبم نظرمیدی
پاسخ:
پاسخ:مرسي خواهش ميشه ابجيه


hadi
ساعت23:26---21 تير 1393
وبتون عالی بود..
خیلی خوشحال شدم از حضورتوندر وب سایتم.

من شما رو لینک کردم..
خیلی خوشحال میشم لینکم کنید.
پاسخ:ok linke azizam


هلسا
ساعت18:57---19 تير 1393
سلام گلم وبتو دوست دارم مرسی
منم عاشق والیبالم

پاسخ:met to.


nanaz
ساعت21:21---18 تير 1393
slm azizam webe bahali dari};-
پاسخ:میسی قابل شمارو نداره پرسنس:)


baran
ساعت16:24---18 تير 1393
اینم نظر که گفته بودم
پاسخ:ميسي عزيز؛)


mahshid
ساعت15:38---15 تير 1393
عزیزم من زیاد اهل این چیزا نیستم که دنبالشون کنم اصلا بازیاشون رو هم نمیبینم فقط نظر دادم که زیر قولم نزنم!
وبت قشنگه بای
راستی ممنون که به وبم اومدی
پاسخ:خواهش میشه په رفاقت به چی میگن:)


فانوس
ساعت20:45---14 تير 1393
وبتتتتتتتتتتتتتتتت عالیه خوشم اومد اگه میدونستم وب به این باحالی تو لوکس بلاگ هست زودتر میومدم ایشا الله موفق باشی به امید برد
پاسخ:مر30:)))))))))))) اره به امید قهرمانی و برد امشب:)


پریسا
ساعت20:42---14 تير 1393
عالللیییه
پاسخ:قابل شمارو نداشت خانمی:)
پاسخ:ببخشید خانومی خخخ


Ehsan
ساعت17:33---14 تير 1393
سلام دوست من.وبت حرف نداره.موفق باشی
پاسخ:مر30 داداش همچنین:)


فاطمه
ساعت14:18---11 تير 1393
سلامممممم وای منم عاشق والیبالم کلی ذوق کردم وبتودیدم موفق باشی// میخوام باهم تبادل لینک داشته باشیم منتظرمااااااااا
پاسخ:اوکی باشه
پاسخ:لینکی...:)


الهه
ساعت11:43---11 تير 1393
like
پاسخ::)


میثم
ساعت11:12---11 تير 1393
قالبتو قشنگ کن وبت قشنگه ابجی فقط قالبت ساده ست
پاسخ:اوکی:)ببینم چی میشه:| ممنون که گفتی:)


رها18
ساعت10:59---11 تير 1393
وبت عالیییه موفق باشی};-};-};-};-
پاسخ:مر30 جیگر:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Continue | | چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, | 10:27 | والی لاو

About

♥♥ ❂ ❂ من❂❂ ♥♥ مغرور:هه هه √ جنبه:تقريبافوله √ رفيق:فدا همشون ❥ خصوصی:نوچ نوچ ✘ حرف گوش کن:اصلا✘ عشق و عاشقی:block ✘ لجبازی:اووووف چجورم ヅ مردم آزار:کی؟من؟الکی ميگههه ʘ͜͡ʘ کل کل:پايم تا ازپا در بيارررررمت ʘ͜͡ʘ ورزش:فقــــــط والیبـــــــــــال والیبالیست:اول موسوی دوم معروف بيخيال:باهاش باشی همه چی حله ʘ͜͡ʘ حاضرجواب:نيستم(يه دروغ گنددده) ヅ اصل:همين که ميدونی اسمم هم زياده ヅ شيطون:من به اين مظلومی آخه.(خخخخخ والا) ● • ヅ دوست:وقتی دوستمی فقط دوستمی فراترنميره✘ ساده:هه نيستم پس حواستوجمع کن✘ غم وغصه:بياد مزاحمم شه جوری ميزنمش که صدا هاپو بده.✘ تنفر:هيچکی ارزش اينو نداره که ازش متنفرباشم واعصابه خودمو بهم بريزم.✘ عکس پروفايل:خودتو بکش تا دلم نخواد عوضش نميکنم.ッ انتقاد:بگوتابيشتر انجامش بدم.✓ッ من همينم که هستم ميخوای بخواه نميخوای هری. √ من:شايد کامل نباشم ولی کاملا خودمم. √ ﺍِﻧﻘﺪ ﺧﻮﺷﻢ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﯾﻰ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﺪﺷﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﭼﻮﻥ ﺻــــــــــﺪ ﺩﺭ ﺻــــــــــــﺪ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﻯ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﺎ ﻧﺪﺍﺭﻥ ...!!
Archive
Links
ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
والیبالی ها
عاشقولانه(رها جوووونم)
♠کسب درآمد واقعی♠
☜تجارت✌الکترونیک☞
استقلال
سید و خبر صعود
اینستاگرام میلاد عبادی پور
اینستاگرام ارمین تشکری
اینستاگرام کواچ
اینستاگرام عادل غلامی
اینستاگرام شهرام محمودی
اینستاگرام مهدی مهدوی
اینستاگرام ارش کشاورزی
اینستاگرام فرهاد ظریف
اینستاگرام سعید معروف
اینستاگرام مجتبی میرزاجان پور
اینستاگرام سیدمحمدموسوی
اینستاگرام شهرام محمودی
--------------
میس نانا
قالب دختران پری
•*`*• ღ๑چیز فروشیه من•*`*• ღ๑
ویستکی میخوری؟
فــــ❤ـــــرزاد صـــــدا
قالـــــــب
✿قالب✿
✿نارنج چت✿
♥❤ happy girls❤❤
✿دخترانه و پسرانه====خنده و شادی هامون در کنار هم
✿فاز سنكين✿
♦نیلــے تــرین آسمــان♦
✿والیبال افتخار همه✿
㋡مطالب طنز و خنده دار㋡
کد های بارشی
مهندس فناوری
♥قـــــــلـــــب بـــارونـــــــــی♥(باران جونم
مدافعی از دیار عشق
AMIR TATALOO
امير تتلووو
دنیـــــــــای متفــــــــاوت
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
٠•●♥ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ با حــالاش بفــرما تو ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠
داداشی نت
فروشگاه بزرگ ایران
هه...مگه داریم؟؟؟
ҳ̸Ҳ̸ҳ Irαɴιαɴ Dυғғ ҳ̸Ҳ̸ҳ
عشق فقط واليبال
امیر غفور
ღ♥㋡ والیــبـــالـــی ها ㋡♥ღ
فیلم والیبال(فروش فیلم والیبال)
هواداران تیم ملی والیبال
عشق والیبال
دوستداران سعیدمعروف و آرش کشاورزی
والیبال حرفه ای
هواداران سعید معروف
عشق شهرام محمودی
IRAN VOLLEYBALL
غزاله خانوم طراح
اینستاگرام سیدمحمدموسوی
منو و عشقم(نادیـــــا جونـــم)
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...(پریسا جون)
دانلود همه چیز که دخترا وپسرا دوس دارن(مهدی)
HIS!!!!!!!
Amtlove(علی محمد)
nfs nfs(مریم جون)
دلنوشته هام برای عشقم...
دختـــــروونه✿
کانتر
وب دوم خودم
شب پر ستاره**
ϟترَشُـפـآتــِــ ذِهלּِ مَـלּِ بـ ғᴜᴄK رَفـتـــِہϟ
اميرتتلو
پگاه ♥♥♥♥♥سعید
♥♥ هے رفیق باتــــــــــــــــــــــوام ♥♥
مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت
ماه لاو
سرگرمی و طنــــــــز
╔══ ೋღ طعمِ گسِ عشق ღೋ ══╗
♠دختر لوتی
الونک
hellish girl
**توپ و تور** هواداران سعید معروف
ســــکوت من
سرگرمی
تن.....هایی
دختـــــــــــــــــر دیـــــــــوونه
اينجا همه چي در همه
چی میخوای؟؟؟؟؟
snowgirls
روزگار مــــن و تـــــــو
نایس
تابستون وب
قرار نبود
دست های خیس...!
اخرخنده
دخملووووووووونه
دوستانه
٤تار
غـــــريــــبه خـــــوشــــ اومــدی
مترسك
ديوونه هاي مجازي
Boy & Girl
عشق&مترسك
طرف داران واليبال
فقط پسرابیان تو!!!!
عاشقانه-پسر خوب
یه پسر سر به هوا ...!!!
پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے
♥♥ارتش زدبــــــــــــــــــازی♥♥
دختر پسرای ایرونی
پـــاتــــــــــــــوق دخــــــــتر پــــــــسرای بـــــاحال
عــــــــــــــــشقی
هر چی میخوای
عشق یعنی تنهایی
❤♥ زنـدگے بـه شـرط عشـ♥ــق ♥❤
black rose
lovediaries
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فقط عاشقانه و آدرس lovebos.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Design
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 98
بازدید هفته : 210
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 53992
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 789
تعداد آنلاین : 1


سفارش کد بارشی

پخش آنلاين موزيك

دریافت کد موزيك